Cariere

HR Admin & Payroll Specialist

Pe scurt

Responsabilitati Admin:

  • administreaza bazele de date si dosarele de personal;

  • se ocupa de: contracte individuale de munca, acte adiționale, decizii, fise de post, adeverințe, evidenta concediilor de odihna, etc.;

  • transmite la ITM a Registrului General de Evidența a Salariaților;

  • colaboreaza cu furnizorii de servicii de SSM-PSI, Medicina Muncii;

  • gestioneaza ocazional procesele de recrutare din cadrul companiei;

Responsabilitati Payroll:

  • colecteaza datele, intocmeste si verifica statului de plata lunar pentru salarii;

  • calculeaza salariile angajaților;

  • genereaza fluturasii de salarii si ii distribuie;

  • intocmeste declaratiile fiscale conform normelor legale (exemplu - declaratia 112);
    intocmeste si verifica situatiile cu privire la taxe, impozite, popriri etc.;
    intocmeste statisticile lunare si periodice solicitate de INS;

  • realizeaza comunicarea externa cu autoritațile publice (Inspectoratele Teritoriale de Munca, Agențiile pentru Ocuparea Forței de Munca, Administrațiile Financiare, Casele de Asigurari de Sanatate si Casele de Pensii Publice);

  • monitorizeaza permanent schimbarile legislative din domeniul relațiilor de munca si domeniul fiscal.

Candidatul ideal:

  • Experienta in domeniul salarizarii si administrarii de personal 2-4 ani;

  • Studii superioare preferabil economice;

  • Atestat Inspector Resurse Umane, autorizat MMPS;

  • Foarte bune cunostinte de legislatie cu aplicare in domeniul Salarizarii si Resurselor Umane;

  • Persoana organizata cu initiativa, atenta la detalii, diplomata, orientata catre rezultat;

  • Limba engleza – nivel intermediar;

  • Bune cunostinte de operare PC – MS Office;

Dacă te regăsesti în profilul pe care îl căutăm, trimite-ne CV-ul tău la: cariere@packeta.ro. Vom fi bucuroși să vă cunoaștem și chiar să lucrăm împreună!

Despre companie

Packeta Romania este expert în expedierea și livrarea coletelor și membru al Packeta Group, cu cea mai mare rețea de puncte Pick-up din Europa Centrală și de Est. Compania a intrat pe piața din România în anul 2017 și oferă magazinelor online o soluție ieftină și eficientă de a transporta colete. Până în prezent, grupul Packeta a transportat mai mult de 20 de milioane de colete, datorită colaborării cu peste 32.000 de magazine online și selleri și operează peste 10 000 de puncte Pick-up în Europa Centrală și de Est. Pe lângă soluția alternativă de livrare la punctele Pick-up, Packeta este o platformă logistică și oferă magazinelor online și soluția clasică de livrare a coletelor la domiciliu. Magazinele online își pot expedia coletele nu numai la nivel național, ci și la nivel internațional, în 34 de țări din Uniunea Europeană, plus SUA și EAU.

Cum funcționează
procedura de selecție?

01

Vezi posturile vacante
Ai găsit job-ul care ți se potrivește? Pur și simplu apasă pe butonul de Autentificare și trimite-ne CV-ul tău. Nu ai un CV pregătit? Nu contează, completează formularul nostru! Nu va dura mai mult de 5 minute.

02

Așteaptă un răspuns
Solicitarea ta va ajunge la departamentul nostru de HR. Te rugăm să ne acorzi aproximativ 14 zile pentru a răspunde. Vom parcurge cu maxima atenție toate CV-urile primite din partea candidaților.

03

Vom stabili o întâlnire
De îndată ce selectăm candidații îi contactăm telefonic. De obicei, stabilim o întâlnire la unul dintre birourile noastre sau online.

04

Interviul
Vei cunoaște colegii de la HR, dar și viitori colegi cu care vei lucra direct sau indirect. Pregătește-ți întrebările, iar noi îți vom oferi toate răspunsurile! Vei gusta și cafeaua noastră excelentă!

05

Te invităm în echipă
În această etapă faci parte din echipa Packeta, pentru a pune în mișcare lumea comerțului online.