Cariere

Key Account Manager Pick-up Points

Pe scurt

Candidatul ideal

  • Foarte bune abilitati de comunicare verbala si in scris, de organizare si planificare, atitudine proactiva, gandire analitica si spirit de echipa;

  • Experienta anterioara in vanzari directe B2B, minim 1 an (obligatoriu);

  • O buna cunoastere a sistemelor de operare MS Office (Word, Excel, Powerpoint);

  • Rezistenta la stres si abilitate de a rezolva cu zambet situatiile conflictuale;

  • Limba engleză – nivel mediu;

  • Permis categoria B.

Atributii:

  • Contactare directa, negociere, incheiere de contracte cu magazinele fizice din zona alocata;

  • Dezvoltarea si gestionarea retelei de puncte pick-up partenere;

  • Furnizarea de informatii corecte si complete privind serviciile companiei;

  • Colectarea feedback-ului clientilor pentru a ne ajuta sa imbunatatim constant calitatea serviciilor oferite;

Ce oferim:

  • Salariul fix+bonusuri lunare în functie de performanță.

  • Abonament servicii medicale clinica privată

  • Telefon, laptop.

  • Posibilități reale de dezvoltare a carierei profesionale.

  • Un mediu dinamic bazat pe o cultură organizațională deschisă, inovatoare și orientată spre performanță.

Daca te regasesti in profilul de coleg pe care il cautam, trimite-ne CV-ul tau pe adresa cariere@packeta.ro. Vom fi bucurosi sa te cunoastem si chiar sa lucram impreuna!

Despre Packeta Romania

Packeta Romania este expert în expedierea și livrarea coletelor și membru al Packeta Group, cu cea mai mare rețea de puncte Pick-up din Europa Centrală și de Est. Compania a intrat pe piața din România în urmă cu 3 ani și oferă magazinelor online o soluție ieftină și eficientă de a transporta colete. Până în prezent, grupul Packeta a transportat mai mult de 20 de milioane de colete, datorită colaborării cu peste 30.000 de magazine online și selleri și operează peste 9 000 de puncte Pick-up în Europa Centrală și de Est. Pe lângă soluția alternativă de livrare la punctele Pick-up, Packeta este o platformă logistică și oferă magazinelor online și soluția clasică de livrare a coletelor la domiciliu. Magazinele online își pot expedia coletele nu numai la nivel național, ci și la nivel internațional, în toate cele 27 de țări din Uniunea Europeană, plus Marea Britanie, Ucraina, Federația Rusă, SUA, Elveția și Liechtenstein.

Cum funcționează
procedura de selecție?

01

Vezi posturile vacante
Ai găsit job-ul care ți se potrivește? Pur și simplu apasă pe butonul de Autentificare și trimite-ne CV-ul tău. Nu ai un CV pregătit? Nu contează, completează formularul nostru! Nu va dura mai mult de 5 minute.

02

Așteaptă un răspuns
Solicitarea ta va ajunge la departamentul nostru de HR. Te rugăm să ne acorzi aproximativ 14 zile pentru a răspunde. Vom parcurge cu maxima atenție toate CV-urile primite din partea candidaților.

03

Vom stabili o întâlnire
De îndată ce selectăm candidații îi contactăm telefonic. De obicei, stabilim o întâlnire la unul dintre birourile noastre sau online.

04

Interviul
Vei cunoaște colegii de la HR, dar și viitori colegi cu care vei lucra direct sau indirect. Pregătește-ți întrebările, iar noi îți vom oferi toate răspunsurile! Vei gusta și cafeaua noastră excelentă!

05

Te invităm în echipă
În această etapă faci parte din echipa Packeta, pentru a pune în mișcare lumea comerțului online.