Cariere

Reprezentant vanzari (Bucuresti si/sau Oradea)

Pe scurt

Atribuții:

  • Îndeplinește obiectivele de vânzări, conform politicii și strategiei companiei.

  • Prospectează piața cu scopul de a stabili întâlniri cu clienți noi.

  • Este responsabil de ofertarea clientului, de întocmirea contractului și de transmiterea acestora către client.

  • Întocmește contractele negociate și mentine în permanență legatura cu clienții actuali.

  • Monitorizează și coordonează depozitele proprii și subcontractorii din zona alocată.

  • Se asigură că livrările sunt făcute în timp util.

  • Oferă suport operațional echipelor din depozite și subcontractorilor din zona alocată.

  • Identifică și propune soluții pentru optimizarea rutelor cu scopul de a eficientiza costurile.

  • Identifică și analizează trendurile din piața de profil; propune și implementează strategii de adaptare la acestea și de dezvoltare a oportunităților de business în zona de care este responsabil.

  • Raportează periodic activitatea de vânzare și propune soluții concrete pentru dezvoltarea acesteia.

 

Candidatul ideal:

  • Experiență de vânzări de minim 3 ani într-o companie de curierat/logistica.

  • Experienta în relația cu clienții B2B, e-commerce (magazine online).

  • Proactiv, creativ și independent în acțiuni cu abilități de comunicare, negociere, asertivitate, adaptabilitate, organizare, orientat spre client și spre rezultate.

  • Limba engleză – nivel mediu;

  • Permis categoria B.

 

Daca te regasești în profilul de coleg pe care îl căutăm, trimite-ne CV-ul tău pe adresa: cariere@packeta.ro. Vom fi bucuroși să te cunoaștem și chiar să lucrăm împreună!

Cum funcționează
procedura de selecție?

01

Vezi posturile vacante
Ai găsit job-ul care ți se potrivește? Pur și simplu apasă pe butonul de Autentificare și trimite-ne CV-ul tău. Nu ai un CV pregătit? Nu contează, completează formularul nostru! Nu va dura mai mult de 5 minute.

02

Așteaptă un răspuns
Solicitarea ta va ajunge la departamentul nostru de HR. Te rugăm să ne acorzi aproximativ 14 zile pentru a răspunde. Vom parcurge cu maxima atenție toate CV-urile primite din partea candidaților.

03

Vom stabili o întâlnire
De îndată ce selectăm candidații îi contactăm telefonic. De obicei, stabilim o întâlnire la unul dintre birourile noastre sau online.

04

Interviul
Vei cunoaște colegii de la HR, dar și viitori colegi cu care vei lucra direct sau indirect. Pregătește-ți întrebările, iar noi îți vom oferi toate răspunsurile! Vei gusta și cafeaua noastră excelentă!

05

Te invităm în echipă
În această etapă faci parte din echipa Packeta, pentru a pune în mișcare lumea comerțului online.