Cariere

Sales Manager

Pe scurt

Responsibilities:

  • Developing and executing strategic plan to achieve sales targets and expand our customer base

  • Building and maintaining strong, long-lasting customer relationships

  • Provide input on sales incentive structure and key performance indicators to help monitor targets.

  • Lead and motivate staff to improve customer service with clients.

Requirements:

  • Proven sales executive experience, meeting or exceeding targets

  • Bachelor’s degree in business administration or a relevant field.

  • A minimum of 5 years’ experience in a similar role in the Courier/Logistics company.

  • Proven ability to drive the sales process from plan to close

  • Excellent listening, negotiation and leadership skills

  • Excellent verbal and written communications skills in english (Czech language is advantage)

If you find yourself in the profile we are looking for, send us your CV at: cariere@packeta.ro. We will be happy to meet you and even work together!

Despre companie

Packeta Romania este expert în expedierea și livrarea coletelor și membru al Packeta Group, cu cea mai mare rețea de puncte Pick-up din Europa Centrală și de Est. Compania a intrat pe piața din România în urmă cu 3 ani și oferă magazinelor online o soluție ieftină și eficientă de a transporta colete. Până în prezent, grupul Packeta a transportat mai mult de 20 de milioane de colete, datorită colaborării cu peste 30.000 de magazine online și selleri și operează peste 9 000 de puncte Pick-up în Europa Centrală și de Est. Pe lângă soluția alternativă de livrare la punctele Pick-up, Packeta este o platformă logistică și oferă magazinelor online și soluția clasică de livrare a coletelor la domiciliu. Magazinele online își pot expedia coletele nu numai la nivel național, ci și la nivel internațional, în toate cele 27 de țări din Uniunea Europeană, plus Marea Britanie, Ucraina, Federația Rusă, SUA, Elveția și Liechtenstein.

Cum funcționează
procedura de selecție?

01

Vezi posturile vacante
Ai găsit job-ul care ți se potrivește? Pur și simplu apasă pe butonul de Autentificare și trimite-ne CV-ul tău. Nu ai un CV pregătit? Nu contează, completează formularul nostru! Nu va dura mai mult de 5 minute.

02

Așteaptă un răspuns
Solicitarea ta va ajunge la departamentul nostru de HR. Te rugăm să ne acorzi aproximativ 14 zile pentru a răspunde. Vom parcurge cu maxima atenție toate CV-urile primite din partea candidaților.

03

Vom stabili o întâlnire
De îndată ce selectăm candidații îi contactăm telefonic. De obicei, stabilim o întâlnire la unul dintre birourile noastre sau online.

04

Interviul
Vei cunoaște colegii de la HR, dar și viitori colegi cu care vei lucra direct sau indirect. Pregătește-ți întrebările, iar noi îți vom oferi toate răspunsurile! Vei gusta și cafeaua noastră excelentă!

05

Te invităm în echipă
În această etapă faci parte din echipa Packeta, pentru a pune în mișcare lumea comerțului online.