Cariere
Team Leader Customer Support (București)
Pe scurt
Atribuții:
coordonarea echipei departamentului Customer Service impreuna cu Managerul departamentului (20 persoane);
realizarea de rapoarte solicitate de management;
indentificarea solutiilor la problemele aparute via telefon/email;
furnizarea informatiilor solicitate ( generale si personalizate);
introducerea datelor clientilor si ulterior verificarea lor;
mentinerea unor standarde de calitate pentru serviciile oferite clientilor;
Candidatul ideal:
Experienta in activitatea de Customer Service minim 3 ani;
Experienta intr-o pozitie de coordonare minim 1 an;
Foarte bune abilitati de comunicare verbala si in scris, de organizare si planificare, atitudine proactiva, gandire analitica si spirit de echipa;
buna cunoastere a sistemelor de operare MS Office;
Rezistenta la stres si abilitate de a rezolva cu zambet situatiile conflictuale;
Limba engleză – nivel avansat conversational
Daca te regasești în profilul de coleg pe care îl căutăm, trimite-ne CV-ul tău pe adresa: cariere@packeta.ro. Vom fi bucuroși să te cunoaștem și chiar să lucrăm împreună!
Cum funcționează
procedura de selecție?
01
Vezi posturile vacante
02
Așteaptă un răspuns
03
Vom stabili o întâlnire
04
Interviul
05