Cariere

Customer Support Agent Bucuresti

Pe scurt

Scopul general al postului îl reprezintă răspunderea cu promptitudine la solicitarile clientilor, cautarea de solutii alternative la rezolvarea problemelor

Atributii:

  • interactiunea telefonica cu clientii in vederea identificarii problemelor si gasirii solutiilor corespunzatoare;

  • furnizarea informatiilor solicitate ( generale si personalizate);

  • introducerea datelor clientilor si ulterior verificarea lor;

  • mentinerea unor standarde de calitate pentru serviciile oferite clientilor;

Candidatul ideal:

  • Foarte bune abilitati de comunicare verbala si in scris, de organizare si planificare, atitudine proactiva, gandire analitica si spirit de echipa;

  • O buna cunoastere a sistemelor de operare MS Office;

  • Rezistenta la stres si abilitate de a rezolva cu zambet situatiile conflictuale;

  • Limba engleză – nivel mediu;

Dacă te regăsești în profilul pe care îl căutăm, trimite-ne CV-ul tău la: cariere@packeta.ro. Vom fi bucuroși să vă cunoaștem și chiar să lucrăm împreună!

Despre companie

Packeta Romania este expert în expedierea și livrarea coletelor și membru al Packeta Group, cu cea mai mare rețea de puncte Pick-up din Europa Centrală și de Est. Compania a intrat pe piața din România în anul 2017 și oferă magazinelor online o soluție ieftină și eficientă de a transporta colete. Până în prezent, grupul Packeta a transportat mai mult de 20 de milioane de colete, datorită colaborării cu peste 32.000 de magazine online și selleri și operează peste 10 000 de puncte Pick-up în Europa Centrală și de Est. Pe lângă soluția alternativă de livrare la punctele Pick-up, Packeta este o platformă logistică și oferă magazinelor online și soluția clasică de livrare a coletelor la domiciliu. Magazinele online își pot expedia coletele nu numai la nivel național, ci și la nivel internațional, în 34 de țări din Europa, SUA și EAU.

Cum funcționează
procedura de selecție?

01

Vezi posturile vacante
Ai găsit job-ul care ți se potrivește? Pur și simplu apasă pe butonul de Autentificare și trimite-ne CV-ul tău. Nu ai un CV pregătit? Nu contează, completează formularul nostru! Nu va dura mai mult de 5 minute.

02

Așteaptă un răspuns
Solicitarea ta va ajunge la departamentul nostru de HR. Te rugăm să ne acorzi aproximativ 14 zile pentru a răspunde. Vom parcurge cu maxima atenție toate CV-urile primite din partea candidaților.

03

Vom stabili o întâlnire
De îndată ce selectăm candidații îi contactăm telefonic. De obicei, stabilim o întâlnire la unul dintre birourile noastre sau online.

04

Interviul
Vei cunoaște colegii de la HR, dar și viitori colegi cu care vei lucra direct sau indirect. Pregătește-ți întrebările, iar noi îți vom oferi toate răspunsurile! Vei gusta și cafeaua noastră excelentă!

05

Te invităm în echipă
În această etapă faci parte din echipa Packeta, pentru a pune în mișcare lumea comerțului online.