Suntem aici să te ajutăm

Aici vei găsi răspunsuri la întrebările tale, informații utile și instrucțiuni practice.

Alegeți domeniul sau tema care vă interesează

Ai putea fi interesat de:

Unde este coletul meu?

Poți urmări traseul coletului tău din momentul în care magazinul online ni-l predă sau direct pe telefonul mobil.

Returnare colet

Prima modalitate prin care clientul poate returna produsele recepționate de la expeditor este prin predarea coletului retur. De asemenea, returul poate fi gestionat și prin intermediul aplicației.

Aplicația mobilă Packeta

Poți trimite, recepționa sau partaja colete în calitate de persoană fizică. De asemenea, poți urmări traseul coletului tău.

Trimite colete cu Packeta

Trimite coletul prin aplicația mobilă Packeta. Poți vizualiza lista punctelor pick-up direct în aplicație.

Motorul de căutare a punctelor pick-up

Prin utilizarea punctelor pick-up sprijini antreprenorii locali pe care este posibil să îi cunoști deja personal.

Instrucțiuni simple

Ridică, împachetează, expediază și partajează coletul în mod simplu (instrucțiuni video).

Modalități de primire a coletului

Ai la dispoziție multiple opțiuni pentru a-ți primi coletul. Alege-o pe cea care ți se potrivește cel mai bine!

Două persoane care schimbă un pachet de carton cu eticheta „Packeta” peste un ghișeu într-un cadru iluminat cald.

Cum poți partaja un colet?

Documente pentru clienți

Cum pregătești coletul?

Două persoane care schimbă un pachet de carton cu eticheta „Packeta” peste un ghișeu într-un cadru iluminat cald.

Nu ai găsit informațiile pe care le căutai?

Scrie-ne

prin intermediul formularului de contact

Relații clienți

Contactează-ne telefonic la +40 316 300 402

Sesizare

Contactează-ne prin intermediul formularului de reclamații

Scrie-ne

prin intermediul formularului de contact

Relații clienți

Contactează-ne telefonic la +40 316 300 402

Sesizare

Contactează-ne prin intermediul formularului de reclamații

Află primul noutățile Packeta

Sezonul sărbătorilor 2025 – informații importante pentru partenerii noștri e-commerce

Se apropie din nou sezonul sărbătorilor de iarnă, iar pentru a te ajuta să fii mereu la curent cu toate detaliile importante, am pregătit acest articol în care vei găsi informațiile esențiale despre taxele sezoniere, modificările de servicii, programul special de funcționare și datele-limită pentru predarea coletelor în depozite — totul adunat într-un singur loc,

03.11.2025, 16:21

Citește mai mult
Ucraina și Elveția: CODURI EAN – Clarificări

Dragi clienți, Așa cum am comunicat anterior,  este obligatoriu completarea codurilor EAN pentru toate coletele trimise către Ucraina începând cu 1 septembrie. Am amânat termenul pentru completarea obligatorie a codurilor EAN până la începutul lunii noiembrie, adică 1 noiembrie 2025. Dacă aveți produse în portofoliu care nu au coduri EAN, puteți completa SKU-ul (codul de

14.10.2025, 11:45

Citește mai mult
 Întreținere programată a sistemului: 18 octombrie, între orele 22:00–01:00

Vă informăm că sâmbătă, 18 octombrie, în intervalul 22:00–01:00, va avea loc o lucrare programată de întreținere a sistemului. În acest timp, serviciile noastre vor fi temporar indisponibile. Servicii afectate: API-ul Crearea și înregistrarea expedierilor în sistem Panoul de administrare pentru clienți Pe durata întreținerii, toate serviciile noastre vor fi complet indisponibile pentru magazinele online.

14.10.2025, 07:34

Citește mai mult