Suntem aici să te ajutăm

Aici vei găsi răspunsuri la întrebările tale, informații utile și instrucțiuni practice.

Ai putea fi interesat de:

Unde este coletul meu?

Poți urmări traseul coletului tău din momentul în care magazinul online ni-l predă sau direct pe telefonul mobil.

Returnare colet

Prima modalitate prin care clientul poate returna produsele recepționate de la expeditor este prin predarea coletului retur. De asemenea, returul poate fi gestionat și prin intermediul aplicației.

Aplicația mobilă Packeta

Poți trimite, recepționa sau partaja colete în calitate de persoană fizică. De asemenea, poți urmări traseul coletului tău.

Trimite colete cu Packeta

Trimite coletul prin aplicația mobilă Packeta. Poți vizualiza lista punctelor pick-up direct în aplicație.

Motorul de căutare a punctelor pick-up

Prin utilizarea punctelor pick-up sprijini antreprenorii locali pe care este posibil să îi cunoști deja personal.

Instrucțiuni simple

Ridică, împachetează, expediază și partajează coletul în mod simplu (instrucțiuni video).

Modalități de primire a coletului

Ai la dispoziție multiple opțiuni pentru a-ți primi coletul. Alege-o pe cea care ți se potrivește cel mai bine!

Două persoane care schimbă un pachet de carton cu eticheta „Packeta” peste un ghișeu într-un cadru iluminat cald.

Cum poți partaja un colet?

Documente pentru clienți

Cum pregătești coletul?

Două persoane care schimbă un pachet de carton cu eticheta „Packeta” peste un ghișeu într-un cadru iluminat cald.

Întrebări și răspunsuri frecvente

Filtrați subiectul:

Nu ai găsit informațiile pe care le căutai?

Scrie-ne

prin intermediul formularului de contact

Relații clienți

Contactează-ne telefonic la +40 316 300 402

Sesizare

Contactează-ne prin intermediul formularului de reclamații

Scrie-ne

prin intermediul formularului de contact

Relații clienți

Contactează-ne telefonic la +40 316 300 402

Sesizare

Contactează-ne prin intermediul formularului de reclamații

Află primul noutățile Packeta

Modificări privind expedierile prin FedEx

Dragi parteneri, Începând cu 29 august 2025, intră în vigoare o nouă lege care elimină scutirea de minimis pentru expedierile către SUA cu valoare de până la 800 USD. Ce înseamnă regula de minimis valabilă până la 29 august 2025? În prezent, în SUA există un prag pentru taxe și impozite vamale, stabilit la 800

25.08.2025, 07:55

Citește mai mult
Poșta Elvețiană: Lansarea unui nou transportator începând cu 1.09.2025

Stimați parteneri, Avem plăcerea să vă informăm că lansăm un nou serviciu de livrare a coletelor către Elveția. Am început colaborarea directă cu Poșta Elvețiană, ceea ce aduce un sistem îmbunătățit, cu multiple avantaje: Posibilități extinse pentru vămuire Rezolvarea mai eficientă a coletelor cu probleme, prin comunicare directă Posibilitatea livrării coletului cu confirmare de primire

25.08.2025, 08:12

Citește mai mult
Ucraina: Codul EAN devine obligatoriu din 1.09.2025 pentru produsele expediate

Dacă ai un magazin online și trimiți colete în Ucraina prin serviciile noastre, te rugăm să acorzi atenție următoarei informații. Partenerii noștri de livrare din Ucraina – UA Meest Poshta HD (ID1160) și UA Nova Poshta PP (ID3616) – au efectuat modificări tehnice în sistemele lor. Una dintre acestea vizează în mod direct trimiterea coletelor

21.07.2025, 08:41

Citește mai mult