Reclamații

Uneori, coletul poate fi pierdut sau deteriorat pe drum, iar astfel de situații, din păcate, se pot întâmpla. Dacă transportul nu a decurs cum trebuie, suntem aici să te ajutăm să rezolvi problema.

Reclamațiile pot fi depuse în conformitate cu Termenii și condițiile noastre generale din următoarele motive:

01

Pierderea suspectă a coletului

02

Deteriorarea conținutului coletului în timpul expedierii, returnării sau după livrare

03

Lipsa conținutului coletului după returnare sau livrare

04

Schimb de colete

05

Întârzierea livrării mai mult de 7 zile pentru coletele livrate în România și mai mult de 10 zile pentru coletele livrate în străinătate (reclamațiile pot fi depuse numai pentru coletele care au fost deja livrate)

06

Imposibilitatea de a transfera suma ramburs după livrare

Dacă ești nemulțumit din alte motive decât cele enumerate mai sus (1-6), folosește formularul nostru de contact.

Dacă v-ați confruntat cu una dintre situațiile de mai sus, vă rugăm să selectați grupul din care faceți parte făcând clic pe butonul de mai jos înainte de a depune o reclamație: