Reclamații

Packeta este sinonimul simplității - și acest lucru este valabil și pentru reclamațiile privind coletele. Pur și simplu completați formularul de reclamație. Înainte de a începe, vă rugăm să citiți informațiile de mai jos - aceasta vă vor ajuta la procesarea cererii dvs. mai rapid.
Broken parcel

Reclamațiile pot fi depuse în conformitate cu Termenii și condițiile noastre generale din următoarele motive:

01

Pierderea suspectă a coletului

02

Deteriorarea conținutului coletului în timpul expedierii, returnării sau după livrare

03

Lipsește conținutul coletului după returnare sau livrare

04

Schimb de colete

05

Întârzierea livrării mai mult de 7 zile pentru coletele livrate în România și mai mult de 10 zile pentru coletele livrate în străinătate (reclamațiile pot fi depuse numai pentru coletele care au fost deja livrate)

06

Imposibilitatea de a transfera suma ramburs după livrare

Dacă sunteți nemulțumit din alte motive decât cele enumerate mai sus (1-6), vă rugăm să transmiteți feedback-ul dvs. prin intermediul unuia dintre contactele noastre.

Dacă vă confruntați cu una dintre situațiile de mai sus, vă rugăm să selectați grupul de care aparțineți înainte de a depune o reclamație: