Reclamații
Packeta este sinonimul simplității - și acest lucru este valabil și pentru reclamațiile privind coletele. Pur și simplu completați formularul de reclamație. Înainte de a începe, vă rugăm să citiți informațiile de mai jos - aceasta vă vor ajuta la procesarea cererii dvs. mai rapid.
/f/107914/464x348/98c1d77528/poskozena-zasilka.png)
Reclamațiile pot fi depuse în conformitate cu Termenii și condițiile noastre generale din următoarele motive:
01
Pierderea suspectă a coletului
02
Deteriorarea conținutului coletului în timpul expedierii, returnării sau după livrare
03
Lipsește conținutul coletului după returnare sau livrare
04
Schimb de colete
05
Întârzierea livrării mai mult de 7 zile pentru coletele livrate în România și mai mult de 10 zile pentru coletele livrate în străinătate (reclamațiile pot fi depuse numai pentru coletele care au fost deja livrate)
06
Imposibilitatea de a transfera suma ramburs după livrare
Dacă sunteți nemulțumit din alte motive decât cele enumerate mai sus (1-6), vă rugăm să transmiteți feedback-ul dvs. prin intermediul unuia dintre contactele noastre.