Reclamații

Packeta este sinonimul simplității - și acest lucru este valabil și pentru reclamații privind coletele. Pur și simplu completează formularul de reclamație. Înainte de a începe, te rugăm să citești informațiile de mai jos - acestea te vor ajuta la procesarea cererii tale mai rapid.

Broken parcel

Reclamațiile pot fi depuse în conformitate cu Termenii și condițiile noastre generale din următoarele motive:

01

Pierderea suspectă a coletului

02

Deteriorarea conținutului coletului în timpul expedierii, returnării sau după livrare

03

Lipsa conținutului coletului după returnare sau livrare

04

Schimb de colete

05

Întârzierea livrării mai mult de 7 zile pentru coletele livrate în România și mai mult de 10 zile pentru coletele livrate în străinătate (reclamațiile pot fi depuse numai pentru coletele care au fost deja livrate)

06

Imposibilitatea de a transfera suma ramburs după livrare

Dacă ești nemulțumit din alte motive decât cele enumerate mai sus (1-6), te rugăm să transmiți feedback-ul tău prin intermediul unuia dintre contactele noastre.

Dacă te confrunți cu una dintre situațiile de mai sus, te rugăm să selectezi grupul de care aparții înainte de a depune o reclamație: