Cariere
Customer Support Specialist Pick up Points
Pe scurt
Scopul general al postului il reprezinta răspunsul cu promptitudine la solicitarile clientilor si cautarea de solutii alternative la rezolvarea problemelor ridicate de acestia.
Atributii:
interactiunea telefonica cu clientii in vederea identificarii problemelor si gasirii solutiilor corespunzatoare;
furnizarea informatiilor solicitate (generale si personalizate);
introducerea datelor clientilor si ulterior verificarea lor;
mentinerea unor standarde de calitate pentru serviciile oferite clientilor;
Candidatul ideal:
Foarte bune abilitati de comunicare verbala si in scris, de organizare si planificare, atitudine proactiva, gandire analitica si spirit de echipa;
O buna cunoastere a sistemelor de operare MS Office;
Rezistenta la stres si abilitate de a rezolva cu zambet situatiile conflictuale;
Cunoasterea limbii engleze – nivel conversational;
Daca te regasesti in profilul de coleg pe care il cautam, trimite-ne CV-ul tau pe adresa cariere@packeta.ro. Vom fi bucurosi sa te cunoastem si chiar sa lucram impreuna!
Cum funcționează
procedura de selecție?
01
Vezi posturile vacante
02
Așteaptă un răspuns
03
Vom stabili o întâlnire
04
Interviul
05