Cariere

Reprezentant vânzări -Telesales (Oradea și București)

Pe scurt

Atribuții:

  • Contactarea telefonică a clienților din baza de date și propunerea de oferte cu privire la serviciile oferite de Packeta Romania;

  • Este responsabil de ofertarea clientului, de întocmirea contractului și de transmiterea acestora către client;

  • Prospectarea pieței în vederea extinderii portofoliului de clienți și dezvoltării unei baze de date cu potențiali clienți;

  • Oferirea de suport operațional echipelor din depozite și subcontractorilor din zona alocată.

  • Este responsabil cu îndeplinirea obiectivelor de vânzări individuale, conform politicii și strategiei companiei.

  • Raportează periodic activitatea de vânzare și propune soluții concrete pentru dezvoltarea acesteia.

Candidatul ideal:

  • Experiență de vânzări de servicii de minim 2 ani într-o companie de curierat/logistică.

  • Experienta în relația cu clienții B2B, e-commerce (magazine online).

  • Proactiv, creativ și independent în acțiuni cu abilități de comunicare, negociere, asertivitate, adaptabilitate, organizare, orientat spre client și spre rezultate.

  • Limba engleză – nivel mediu;

  • Permis categoria B.

Ce oferim:

  • Salariul fix+bonusuri lunare în functie de performanță.

  • Abonament servicii medicale clinica privată

  • Telefon, laptop și mașină de serviciu pentru deplasări.

  • Un mediu dinamic bazat pe o cultură organizațională deschisă, înovatoare și orientată spre performanță.


Dacă te regăsești în profilul de coleg pe care îl căutăm, trimite-ne CV-ul tău pe adresa: cariere@packeta.ro. Vom fi bucuroși să te cunoastem și chiar să lucrăm împreună!

Despre companie

Packeta Romania este expert în expedierea și livrarea coletelor și membru al Packeta Group, cu cea mai mare rețea de puncte Pick-up din Europa Centrală și de Est. Compania a intrat pe piața din România în urmă cu 4 ani și oferă magazinelor online o soluție ieftină și eficientă de a transporta colete. Până în prezent, grupul Packeta a transportat mai mult de 20 de milioane de colete, datorită colaborării cu peste 32.000 de magazine online și selleri și operează peste 14 000 de puncte Pick-up în Europa Centrală și de Est. Pe lângă soluția alternativă de livrare la punctele Pick-up, Packeta este o platformă logistică și oferă magazinelor online și soluția clasică de livrare a coletelor la domiciliu. Magazinele online își pot expedia coletele nu numai la nivel național, ci și la nivel internațional, în toate cele 27 de țări din Uniunea Europeană, plus Marea Britanie, Ucraina, Federația Rusă, SUA, Elveția și Liechtenstein.

Cum funcționează
procedura de selecție?

01

Vezi posturile vacante
Ai găsit job-ul care ți se potrivește? Pur și simplu apasă pe butonul de Autentificare și trimite-ne CV-ul tău. Nu ai un CV pregătit? Nu contează, completează formularul nostru! Nu va dura mai mult de 5 minute.

02

Așteaptă un răspuns
Solicitarea ta va ajunge la departamentul nostru de HR. Te rugăm să ne acorzi aproximativ 14 zile pentru a răspunde. Vom parcurge cu maxima atenție toate CV-urile primite din partea candidaților.

03

Vom stabili o întâlnire
De îndată ce selectăm candidații îi contactăm telefonic. De obicei, stabilim o întâlnire la unul dintre birourile noastre sau online.

04

Interviul
Vei cunoaște colegii de la HR, dar și viitori colegi cu care vei lucra direct sau indirect. Pregătește-ți întrebările, iar noi îți vom oferi toate răspunsurile! Vei gusta și cafeaua noastră excelentă!

05

Te invităm în echipă
În această etapă faci parte din echipa Packeta, pentru a pune în mișcare lumea comerțului online.