Blog

Zásilkovna, membru al grupului Packeta, lansează propriul serviciu de livrare la adresă în Republica Cehă. De asemenea, a lansat serviciul în Slovacia, unde a cumpărat compania de curierat ReMax Courier Service

12.07.2021, 08:56

Zásilkovna din Republica Cehă, membru al Grupului Packeta, o companie cehă de logistică și tehnologie, lansează propriul serviciu de livrare la adresă, numit Zásilkovna Domů. Noul serviciu va crește în principal calitatea, confortul și viteza de livrare a coletelor pentru clienți. De asemenea, clienții vor putea utiliza serviciul de livrare la adresă în Slovacia. Aici, Packeta Group, care include și Zásielkovňa, a cumpărat compania de curierat ReMax Courier Service. Achiziția valorează câteva milioane de euro. Compania Zásielkovňa va funcționa acum sub noul nume Packeta Slovacia. Schimbarea numelui este în concordanță cu strategia Packeta Group de a unifica numele tuturor entităților grupului.

“Lansarea propriului serviciu de livrare la adresă este o altă etapă importantă în istoria Zásilkovna. De la începutul lunii iulie, oferim serviciul de livrare la adresă cu propria noastră flotă de livrare și, prin urmare, putem controla direct calitatea și viteza de livrare a coletelor. Desigur, obiectivul nostru este, asemănător cu serviciul de livrare la punctele pick-up, adică să livrăm marea majoritate a coletelor a doua zi. ”, spune Simona Kijonková, fondatorul Zásilkovna și CEO al Grupul Packeta.

„Dorim să aducem o briză proaspătă serviciului de livrare la adresă oferind servicii de cea mai înaltă calitate, astfel încât clientul să știe ora exactă a livrării, să poată vizualiza detaliat, în timp real, statusul expedierii, să poată plăti cu cardul direct la curier sau să poată schimba fără probleme adresa de livrare către o altă rețea sau întreaga rețea de puncte pick-up și livrare, toate în cadrul unei aplicații mobile ”, adaugă Alexander Jančo, director executiv Packeta Slovacia.

Serviciul Zásilkovna Domů din Republica Cehă include o rețea nou creată de microdepozite. Microdepozitele au fost create prin extinderea cooperării cu punctele pick-up existente, care au o capacitate mai mare de stocare a coletelor. Scopul lor este de a completa organic rețeaua celor 14 depozite standard existente în Republica Cehă. Funcționează similar cu depozitele standard, dar sunt puțin mai mici. În prezent sunt 135 și sunt așezate astfel încât să acopere întregul teritoriul Republicii Cehe.

Serviciul de curierat comunitar Zavezu, care a fost cumpărat de Packeta, proprietarul Zásilkovna, la sfârșitul anului 2019, va fi, de asemenea, implicat în livrarea coletelor la adrese prin intermediul programului „Ride with Us”. Serviciul conectează oamenii care doresc să devină șoferi cu cei care au nevoie să expedieze un colet. Aproape oricine poate deveni șofer și poate livra colete pentru Zásilkovna prin intermediul programului Ride with Us.

Un beneficiu important al noului serviciu Zásilkovna Domů pentru clientul final este, de asemenea, rețeaua largă de peste 5.300 de puncte pick-up Zásilkovna. În cazul în care șoferul Zásilkovna nu ajunge la client acasă, el va depune coletul la cel mai apropiat punct pick-up adecvat, iar clientul are încă posibilitatea de a ridica coletul în aceeași zi.

Datorită achiziționării serviciului de curierat ReMax în valoare de câteva milioane de euro, Zásielkovňa din Slovacia își va extinde portofoliul de servicii prin livrare la adresă sub propria sa responsabilitate. Prin urmare, va deveni una dintre cele mai mari companii din domeniul livrării coletelor. „Achiziționarea serviciului de curierat ReMax face parte din strategia noastră pe termen lung de extindere a portofoliului nostru cu noi servicii”, explică Simona Kijonková.

Pe lângă schimbarea numelui Zásielkovňa, compania va fi supusă unui rebranding complet în Slovacia, care include o schimbare a identității corporative. “Suntem o companie globală care operează în multe țări. Prin unificarea mărcii într-un brand global, vom deveni ușor de recunoscut pentru clienții noștri din toate țările. Schimbarea numelui nu va afecta serviciile noastre și flexibilitatea cu care sunt obișnuiți clienții. De la 1 iulie, vom opera sub denumirea comună Packeta. Vom redenumi întreaga noastră rețea de puncte pick-up, flota noastră de vehicule, site-ul nostru și rețelele noastre sociale “, conchide Alexander Jančo.


Distribuie:

Rubrici