Întrebări și răspunsuri
frecvente
-
Poți să ne contactezi telefonic la +40 316 300 402 sau completând formularul web precizând numărul de AWB al coletului.
Timpul de livrare diferă în funcție de țara în care se află magazinul online de unde ai făcut comanda. Este important să consulți secțiunea termeni de livrare de pe site-ul magazinului online. În cele mai multe cazuri, Packeta nu poate garanta pentru un timp de livrare, acesta fiind influențat de cele mai multe ori de către transportatori. Poți urmări livrarea accesând https://tracking.packeta.com/…king/search/
Programul de funcționare al punctelor Pick-up este stabilit în functie de programul fiecărei locații și poate fi regăsit pe site-ul nostru la secțiunea puncte Pick-up accesând programul de funcționare a punctului Pick-up care te interesează.
În cazul acesta ne poți contacta telefonic la +40 316 300 402 sau completând formularul web specificând AWB-ul coletului și punctul Pick-up dorit.
Pentru a obține factura pentru produsele din interiorul unui colet este necesar să te adresezi magazinului online de unde ai comandat.
Accesând site-ul nostru, puncte Pick-up, poți accesa toate informațiile legate de punctul Pick-up dorit, inclusiv o hartă și poze cu locația respectivă.
Packeta oferă strict servicii de curierat rapid. Preluăm de la expeditor/magazin online coletul și îl predăm clientului. În cazul în care există neconcordanțe îți recomandăm să contactezi magazinul online de unde ai achizitionat produsul.
Coletul tău nu a fost încă preluat de către noi. De îndată ce magazinul online ne preda coletul, acesta va fi scanat in primul depozit al Packeta, iar statusul se va modifica automat.
Probabil coletul se află în tranzit, urmează sa fie predat companiei de curierat partenere din România, iar ulterior va afișa statusul și trackingul pe site-ul firmei de curierat.
Termenul de stocare în punctele Pick-up este de 7 zile calendaristice. Dacă nu te prezinți la punctul Pick-up în acest termen, coletul va fi returnat expeditorului.
Pentru a solicita prelungirea timpul de păstrare a unui colet dintr-un punct Pick-up ne poți contacta telefonic la +40 316 300 402 sau completând formularul web
În momentul plasării comenzii la magazinul online vei primi automat un e-mail de la Packeta în care îți sunt prezentate toate detaliile comenzii tale. În momentul ajungerii coletului în punctul Pick-up, te vom anunța prin sms și e-mail.
Pentru orice suma achitată în punctul Pick-up, reprezentantul acestuia îți va elibera o chitanță.