Suntem aici să te ajutăm

Aici vei găsi răspunsuri la întrebările tale, informații utile și instrucțiuni practice.

Ai putea fi interesat de:

Unde este coletul meu?

Poți urmări traseul coletului tău din momentul în care magazinul online ni-l predă sau direct pe telefonul mobil.

Returnare colet

Prima modalitate prin care clientul poate returna produsele recepționate de la expeditor este prin predarea coletului retur. De asemenea, returul poate fi gestionat și prin intermediul aplicației.

Aplicația mobilă Packeta

Poți trimite, recepționa sau partaja colete în calitate de persoană fizică. De asemenea, poți urmări traseul coletului tău.

Trimite colete cu Packeta

Trimite coletul prin aplicația mobilă Packeta. Poți vizualiza lista punctelor pick-up direct în aplicație.

Motorul de căutare a punctelor pick-up

Prin utilizarea punctelor pick-up sprijini antreprenorii locali pe care este posibil să îi cunoști deja personal.

Instrucțiuni simple

Ridică, împachetează, expediază și partajează coletul în mod simplu (instrucțiuni video).

Modalități de primire a coletului

Ai la dispoziție multiple opțiuni pentru a-ți primi coletul. Alege-o pe cea care ți se potrivește cel mai bine!

Cum poți partaja un colet?

Documente pentru clienți

Cum pregătești coletul?

Întrebări și răspunsuri frecvente

Filtrați subiectul:

Nu ai găsit informațiile pe care le căutai?

Scrie-ne

prin intermediul formularului de contact

Relații clienți

Contactează-ne telefonic la +40 316 300 402

Sesizare

Contactează-ne prin intermediul formularului de reclamații

Scrie-ne

prin intermediul formularului de contact

Relații clienți

Contactează-ne telefonic la +40 316 300 402

Sesizare

Contactează-ne prin intermediul formularului de reclamații

Află primul noutățile Packeta

Ucraina: Codul EAN devine obligatoriu din 1.09.2025 pentru produsele expediate

Dacă ai un magazin online și trimiți colete în Ucraina prin serviciile noastre, te rugăm să acorzi atenție următoarei informații. Partenerii noștri de livrare din Ucraina – UA Meest Poshta HD (ID1160) și UA Nova Poshta PP (ID3616) – au efectuat modificări tehnice în sistemele lor. Una dintre acestea vizează în mod direct trimiterea coletelor

21.07.2025, 08:41

Citește mai mult
Grecia: suspendarea livrărilor la adresă pe anumite insule

Stimați clienți, Dacă trimiteți colete către Grecia prin serviciul GR Taxydromiki HD (8847), vă rugăm să consultați următoarea informație importantă. Transportatorul ne-a informat că, din cauza sezonului estival și a creșterii costurilor de distribuție, livrările la adresă pe insulele Zakynthos, Corfu, Lefkada, Mykonos, Rodos și Santorini sunt suspendate cu efect imediat. Destinatarii își vor putea

04.07.2025, 08:58

Citește mai mult
Mentenanță programată a sistemelor – Sâmbătă, 28.06.2025: disponibilitate limitată a serviciilor noastre

Sâmbătă, 28 iunie 2025, va avea loc o mentenanță programată a sistemelor. În acest sens, începând de sâmbătă, ora 20:00, până duminică, în jurul orei 08:00, nu va fi posibilă trimiterea de colete către Z-BOX, ridicarea acestora prin aplicația mobilă, urmărirea livrărilor sau accesarea panoului de client.  ❗Când va avea loc mentenanța? Startul mentenanței: Sâmbătă,

27.06.2025, 16:13

Citește mai mult