Blog

Încetarea colaborării cu Poșta Slovacă 

03.03.2022, 13:00

Stimați clienți,


Dorim să vă informăm că am luat hotărârea de a încheia colaborarea cu Poșta Slovacă (transportatorul SK Slovenská pošta HD)  începând cu 31 martie 2022.

Serviciul “Livrare la adresă” rămâne în oferta noastră. În Slovacia, îl vom oferi acum exclusiv prin intermediul propriului nostru serviciu Packeta Home (SK Packeta Home HD). Coletele trimise la adresă nu vor mai fi livrate clienților de către partenerii noștri de expediere, ci direct de către curierii Packeta.  Ne vom ocupa de toate opțiunile de livrare, precum și de calitatea lor în mod direct.

Informații importante pentru trimiterea coletelor prin Poșta Slovacă

  • Datele pentru coletele care pot fi trimise prin SK Slovak Post HD (ID 16) pot fi încărcate în sistem până la 31 martie 2022. După această dată, posibilitatea de a trimite date către Poșta Slovacă prin Packeta va fi dezactivată.
  • Toate coletele trimise prin SK Slovak Post HD (ID 16) pe care le vom primi fizic pentru expediere până la 31 martie 2022 vor fi predate în mod standard Poștei Slovace.
  • Coletele cu eticheta operatorului SK Slovak Post HD (ID16) care sunt predate fizic pentru expediere de la 1 aprilie 2022 vor fi redirecționate automat către serviciul SK Packeta Home HD (ID 131)

Vom livra coletele la adresa dumneavoastră cu serviciul Packeta Home!

Puteți continua să trimiteți coletele cu noi prin intermediul serviciului Packeta Home, care poate fi găsit în sistem sub numele SK Packeta Home HD (ID 131). Află ce beneficii vei primi tu și clienții tăi.

De ce să trimiteți colete prin Packeta Home?

  1. Preț avantajos în ceea ce privește calitatea și viteza de livrare

Oferim cea mai înaltă calitate la cele mai bune prețuri

  1. Livrare a doua zi

98% din colete sunt livrate clienților până a doua zi, D+1

  1. Peste 400 de curieri și mașini

Avem propria noastră capacitate de transport maritim

  1. 19 depozite amplasate strategic în Slovacia

Pentru o livrare eficientă și rapidă chiar și în cel mai aglomerat sezon al anului

  1. Posibilitatea de colectare regulată a coletelor

 Pentru un total de 12 sau mai multe colete pe zi, vom stabili un orar de colectare a coletelor.

  1. 3 încercări de livrare incluse în costul de transport maritim.
  2. Sistem de notificare optimizat

Puteți urmări coletele și veți fi notificat imediat când clientul colectează bunurile.

Oferiți-le clienților cumpărături confortabile și deveniți magazinul lor online preferat

Ce fel de beneficii le veți oferi clienților dumneavoastră cu serviciul Packeta Home?

  • Livrare a doua zi

Bunurile pe care le expediați astăzi vor fi livrate clientului mâine. Marea majoritate a coletelor sunt livrate până a doua zi.

  • 3 opțiuni diferite de plată a numerarului la livrare

Clientul poate alege dacă să plătească numerar la livrare, în avans, online prin intermediul gateway-ului de plată sau prin numerar sau card direct la curier.  Toți curierii Packeta acceptă plata cu cardul.

  • Notificarea în timp util a livrării coletelor

Trimitem notificări prin e-mail și SMS cu privire la timpul de livrare.

  • Depozitarea coletelor la punctul pick-up

În cazul în care curierul nu poate ajunge la destinatar, la adresă, acesta va depune coletul la cel mai apropiat punct pick-up în acord cu destinatarul, unde  îl poate ridica în aceeași zi.

  • Vom efectua 3 încercări de livrare

Destinatarul nu trebuie să se îngrijoreze dacă găsește un apel ratat de la curier. Curierul va mai avea efectua încă două încercări de livrare a coletului.

  • Cod PIN sau QR pentru preluarea coletelor

Destinatarul nu trebuie să prezinte curierului Packeta nicio dovadă a identității. Este suficient să raportați codul PIN sau să îi arătați codul QR pe care l-ați primit prin SMS.

Vă mulțumim,

Packeta Romania


Distribuie:

Rubrici