Blog

Noutăți din lumea comerțului online și a logisticii plus toate informațiile importante de la Packeta România și Packeta Group într-un singur loc.

25.02.2022, 12:29

Zásilkovna își schimbă adresa de facturare și corespondență

Stimați clienți/Stimați parteneri de afaceri, Dorim să vă informăm că adresa oficială a sediului nostru din Praga se va schimba începând cu 1 martie 2022. Vă rugăm să utilizați noua adresă în toate comunicările scrise. Adresă nouă de facturare și corespondență: Zásilkovna s.r.o. Clădirea de birouri Balabenka Českomoravská 2408 / 1a Praga 9 – Liben,

25.02.2022, 12:29
Citește mai mult
25.02.2022, 10:55

Situația actuală din Rusia 

Stimați clienți, Având în vedere situația dificilă din această regiune, nu putem garanta servicii de livrare a coletelor în Rusia, precum și în Ucraina. De aceea, suntem obligați să suspendăm toate modalitățile de livrare Packeta în Rusia până la o notificare ulterioară. Toate coletele care se află în prezent în rețeaua Packeta vor fi returnate

25.02.2022, 10:55
Citește mai mult
24.02.2022, 13:23

Informații importante despre situația actuală din Ucraina

Dragi clienti, Avem informații importante despre situația actuală din Ucraina. Din păcate, începând de astăzi, 24 februarie 2022, nu putem garanta serviciile de livrare a coletelor și eventuale retururi. Situația din Ucraina este delicată și incertă. Prin urmare, în acest moment, vă recomandăm să opriți complet expedierea coletelor în Ucraina.Începând de astăzi, Packeta închide posibilitatea

24.02.2022, 13:23
Citește mai mult
14.02.2022, 12:27

DPD Slovenia: Taxe suplimentare pentru ridicarea coletelor la benzinăriile PETROL, OMV, 3DVA

Stimați clienți, Dorim să vă informăm despre o excepție în serviciul de livrare la punctele pick-up cu transportatorul sloven DPD. Excepția în livrare se referă specific la punctele pick-up ale benzinăriilor PETROL, OMV și 3DVA. În cazul în care un client selectează oricare dintre aceste puncte pick-up pentru livrarea coletului său, acesta va fi taxat

14.02.2022, 12:27
Citește mai mult
31.01.2022, 11:29

Feriți-vă de metode de plată frauduloase!

Stimați clienți, Vă rugăm să fiți conștienți de activitatea suspectă pe care am detectat-o recent, în special la portaluri de plată, de exemplu moneyget.shop, care utilizează în mod greșit numele și sigla Packeta în ceea ce se numește phishing – o tehnică de fraudă în care un subiect încearcă să vă păcălească să oferiți informațiile

31.01.2022, 11:29
Citește mai mult
31.01.2022, 10:58

Introducerea dimensiunii coletului este opțională

Pe baza feedback-ului dvs., nu vom solicita ca dimensiunea coletului să fie trimisă la expedierea coletului Dragi parteneri, În luna iulie a anului trecut v-am informat că începând cu luna septembrie 2021 va fi obligatorie depunerea greutății coletului în sistemul nostru la expedierea coletelor, iar de la 1 martie 2022, de asemenea, dimensiunea coletului. Intențiile

31.01.2022, 10:58
Citește mai mult
02.12.2021, 08:50

Informații actualizate despre transportatori

Ne dorim să asigurăm cea mai bună calitate a transportului pentru bunurile dumneavoastră. Rețeaua noastră internațională de puncte pick-up și servicii logistice oferă o livrare rapidă și fără probleme a coletelor în 32 de țări din lume. Mai jos puteți găsi toate informațiile disponibile cu privire la măsurile actuale ale transportatorilor noștri parteneri din străinătate,

02.12.2021, 08:50
Citește mai mult
18.11.2021, 07:57

Noua adresă de retur în Austria

Dragi clienți, Avem o nouă adresă de retur în Austria, unde clienții pot începe să-și trimită coletele de la 1 decembrie 2021. Noua adresă de retur este: Packeta eCommerce GmbH Codul coletelor returnate Postfach 3 Litschauer Straße 7 3860 Heidenreichstein La această adresă sunt acceptate numai coletele transportatorului AT Post. La vechea adresă, primirea coletelor

18.11.2021, 07:57
Citește mai mult
12.11.2021, 10:29

Sezonul de Crăciun cu Packeta

Update, Decembrie, 13.12.2021,12:30 Livrarea coletelor până în Ajunul Craciunului în România și în străinătate Ce se poate face pentru a vă asigura că destinatarii își primesc coletele sub pomul de Crăciun la timp? Cel mai important lucru este să ni le transmiteți cu mult timp înainte. În funcție de locul în care trimiteți coletele, avem

12.11.2021, 10:29
Citește mai mult
28.10.2021, 08:00

Packeta finalizează procesul de rebranding al sucursalei din România.

Compania estimează dublarea volumului de colete livrate în 2021 pe piața locală Packeta România estimează pentru 2021 un volum de peste 2,8 milioane de colete livrate Compania a înregistrat o creștere de 166% a cifrei de afaceri în primul semestru în România și a majorat numărul de puncte pick-up la 420 Packeta România crește bugetul

28.10.2021, 08:00
Citește mai mult